Πως θα είναι τα ταξίδια στην μετά covid-19 εποχή;
Τώρα τα ταξίδια θα γίνουν πιο προσωποποιημένα. Η ανέπαφη τεχνολογία είναι must του σήμερα. Από έρευνες, 4 στους 5 πελάτες την προτιμούν.
Ο σύγχρονος ταξιδιώτης θέλει μοναδικές εμπειρίες, και ο ταξιδιώτης της μετά covid-19 εποχής αποζητά πρώτα από όλα την συνέπεια στο ταξίδι του. Επιθυμεί να το αναθέσει σε ανθρώπους που του εμπνέουν εμπιστοσύνη και να εκμεταλλευτεί την εμπειρία τους.
Έρευνα του Amadeus δείχνει ότι 68% των ανθρώπων που ταξιδεύουν επιθυμούν τα χρήματα που ξοδεύουν να επιστρέφουν στην κοινωνία. Τα νησιά Faroe δήλωσαν “closed for maintenance but open for voluntourists”. H European Commition ανήγγειλε το 2021 έτος Sustainable Tourism. H αεροπορική εταιρία Norway δήλωσε ότι το 2040 θα πετά με ηλεκτρικά αεροσκάφη.
Οι τουριστικοί πράκτορες πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους δεν θα αφήνουν τα χνάρια τους στον προορισμό τους, αλλά να διασφαλίζουν ότι η παρουσία τους θα έχει θετικό αντίκτυπο στον τόπο που τους φιλοξενεί. Η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι πλέον στο προσκήνιο. Oι επιχειρήσεις οφείλουν να μην νοιάζονται μόνον για το κέρδος, αλλά να επιστρέφουν μέρος της οφέλειας τους στην τοπική κοινωνία και στους πολίτες γενικότερα. Επειδή υπάρχουν εταιρίες-κολοσσοί, όπως η Google, facebook, Amazon (με τζίρο μεγαλύτερο από 9 Λατινοαμερικανικά κράτη), μπορούν να λύσουν μεγάλα προβλήματα της ανθρωπότητας, εκεί που δεν μπορούν ολόκληρες κυβερνήσεις.
Έτσι, στα πλαίσια της Επιχειρηματικής διαμοιραζόμενης οικονομίας (SUV-Porter), για να επιβιώσουν και να ευημερήσουν οι επιχειρήσεις του μέλλοντος θα πρέπει στα πλαίσια της δικής τους κερδοφορίας, να ωφελούν και το κοινωνικό σύνολο. Για να το πετύχουν αυτό οι μικρές επιχειρήσεις – που αποτελούν το 95% των επιχειρήσεων της ΕΕ – θα πρέπει να ενωθούν σε συνασπισμούς (clusters) για οικονομία κλίμακας και πρόσβαση σε πόρους και νέα τεχνογνωσία. Είναι η μόνη τους λύση για το μέλλον.